tisdag 27 maj 2008

Välkommen

Du är härmed varmt välkommen att följa med till Möckelhult över midsommar. Målet är dels att upprepa förra årets Västerholmen succé samt att följa upp tidigare generationers tradition av lustspel kring denna årliga högtid.

Möckelhult är en liten herrgård belägen i ett vackert område i de småländska skogarna mellan Odensvi och Horn. Förutom ca 25-30 sängplatser finns här också rymliga lokaler för div. matlagning, ironisk humor och alkoholrelaterad berusning. Det kommer att bjudas på en hel del galej, bra stämning, god mat och öl. 

Så kolla in bloggen, prata med dina vänner och skicka en anmälan så bokar vi en plats till Dig för årets midsommarfest.

Eder Tilgifne

Obs! Diverse extra förmåner som galej, god mat och öl medtages av besökaren samt kan bra stämning ej garanteras av arrangören.

3 kommentarer:

Jakob sa...

Oh the pepp!!!

Andreas sa...

fin blogg!det ska bli kul på midsommar..hoppas jag iaf

Axel sa...

Jag är mé!

Jag kommer fokusera på dokumentationen. I år filmar jag allt i bredbild, jag behöver frivilliga som kan ansvara för second unit, hålla i mickstativ, make-up etc.