onsdag 18 juni 2008

Packlista

Möckelhult är utrustat med många bekvämligheter som toalett, dusch och diskmaskin men det kan ändå vara värt att tänka på att man måste ta med sig vissa saker själv.

Viktiga dokument:Pass Pengar Resecheckar Biljetter Mobiltelefon Kontokort Försäkringspapper Internationellt körkort Vaccinationskort Viktiga nummer och adresser lista Bonuskort Dykcertifikat & loggbok Toalettartiklar Tandborste Tandkräm Schampo Tvål Rakprylar Bindor/Tamponger Borste Solskyddskräm Efter-sol gel Hudlotion Parfym Deodorant Öronproppar Kondomer Smink Handduk Linser Glasögon Solglasögon Reseapotek Desinfektionsmedel Kompresser Plåster elastisk binda Tryckförband Skavsårsskydd Smärtlindrande och febernedsättande medicin Nässpray vid förkylning och flygresor Åksjukepiller/Sjösjukepiller Stoppande läkemedel vid diarré Preparat mot förstoppning (vanligt när man dricker för lite vatten) Smärtlindrande salva Myggmedel Kläder och skor T-shirts Tröjor Skjortor Byxor Shorts Kjol Linnen Underkläder Badkläder Skor Sandaler/badtofflor Strumpor Diverse Kamera Film Resehandbok Väckarklocka Mp3 spelare/Minidisc/Bärbar CD En bra bok Adressbok Dagbok/anteckningsblock Kortlek Tvättlina Klädnypor Liten ficklampa Nål och tråd Multiverktyg Litet hänglås

Förutom detta är det bra om ni tar med lakan och handduk. Kanske också bad-shorts om du vill basta.

6 kommentarer:

Andreas sa...

bra lista!det va en del grejer jag hade glömt annars

Axel sa...

jag tycker listan va lång. Jag kommer nog banta min packning lite.

Andreas sa...

man får inte det

Axel sa...

Jag ska ta med min nationalencyklopedi så kan jag kika i den när vi spelar TP.

Stefan sa...

bra att ha om det blir tipspromenad också.

Axel sa...

Det finns bilder nu på brakskiten.blogspot.com